Procedura de Returnare sau schimbare a unui produs
Retur = vrei să returnezi produsul
Schimb = vrei să schimbi produsul unul identic altă măsură/culoare sau cu un produs diferit
Pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a returna sau schimba un produs:
Pasul 1: Trimite produsul către Pineberry prin curier. Trebuie să te încadrezi în 14 calendaristice de la data primirii comenzii (ziua 1 se consideră ziua în care comanda a ajuns la tine).
Asigură-te că pe colet sau în colet sunt trecute vizibil numele cu care ai făcut comanda și numărul comenzii tale.
Asigură-te că pe colet sau în colet sunt trecute vizibil numele cu care ai făcut comanda și numărul comenzii tale.
Dacă se depășește acest termenul de 14 zile calendaristice nu vom mai accepta schimburi sau retururi. Costul transportului de retur revine în responsabilitatea clientului.
Unde trimiți coletul?
AV LINE S.R.L.
Împăratul Traian 32, et.2, București 041416
0749 122 686
Pasul 2: Completează formularul de retur. Dacă ai întrebări trimite mail la [email protected] pentru informații suplimentare.
Pasul 3: Noi vom verifica dacă sunt conforme produsele primite înapoi și vom soluționa schimbul/returul în termen de maxim 14 zile lucrătoare.
Costul transportului revine în responsabilitatea clientului.
– Produsele trebuie să fie nefolosite, nepurtate și nedeteriorate, fără urme de uzură;
– Produsele trebuie să nespălate și fără miros.
– Produsele trebuie returnate în ambalajul original, cu sigiliul și etichetele intacte;
– Produsele se pot returna doar prin curier. AV LINE S.R.L. nu ridică colete transmise prin Poșta Română sau alte oficii poștale;
– Nu sunt acceptate coletele transmise cu plata ramburs;
– Nu sunt acceptate coletele al căror expeditor nu poate fi identificat;
– Nu sunt acceptate colete de retur, daca nu ați înștiințat AV LINE S.R.L. de intenția de retur, în termenul de 14 zile de la recepția produselor, termen stabilit prin lege;
