Cand spun asta nu ma refer la semnatura pe care o pui pe toate documentele ci la cea care o vede oricine te intalneste. Da, exista o semnatura pe care o pui pe felul in care arati. Am putea sa-i spunem stil personal dar este un termen prea vag.
Daca inca nu stii care este semnatura ta stilistica incepe prin a raspunde la cateva intrebari:
Uite-te pe pozele tale si incearca sa gasesti punctele comune in cele in care iti place de tine cel mai mult.
Aminteste-ti care sunt ultimele 5-6 piese vestimentare cumparate. Observi o culoare predominanta? Sau un obiect care se repeta?
Care sunt magazinele tale preferate si ce fel de haine vand?
Care sunt vedetele care tu consideri ca sunt imbracate cel mai bine?
Cand iti place cel mai mult (sau ti se pare cel mai usor) sa te imbraci? Sau mai exact pentru ce gen de activitate? Pentru plimbarile de weekend? Pentru birou? Pentru iesirile in club?
Dupa ce ai raspuns la intrebarile de mai sus, probabil ca ti-ai dat seama ca te incadrezi intr-unul din arhetipurile stilistice de la care sa pornesti atunci cand iti construiesti semnatura:
“Casual”:
iti place confortul si esti o fire practica. Alegi pantofi in care poti merge toata ziua chiar daca arata ca si cum ar fi fost facuti pentru viata pe munte. Si ce daca pantalonii cu buzunare laterale in care poti pune atat de multe lucruri inutile, nu se mai poarta de 10 ani, pentru tine ei sunt cea mai mare inventie a modei!
“Glam”:
Chiar si cand mergi pana la supermarket iti place sa arati ca “scoasa din cutie”. Iti plac hainele elegante si feminine. Mama ta ar fi mandra de tine!
“Professional”:
Ai vazut “Diavolul se imbraca la Prada” si ti-ai dat seama ca tinuta ideala pentru tine este o camasa alba, o fusta creion, un taior pe corp si o atitudine pe masura. Din care nu ai vrea sa mai iesi pana ajungi la pensie!
“Fashionista”:
Acum 7 ani ai fost prima care purta ghete Ugg iar acum strambi din nas si declari “nu stiu cum poate cineva iesi din casa in asa ceva!”. Stii toate trendurile, esti mereu cu un pas inainte si toate prietenele tale te imita. Pe de alta parte, nu mai ai loc in dulap dar ai un gol imens in…contul bancar.
“Sporty”:
Ai 10 perechi de colanti si 7 perechi de pantofi sport dar nici o bluza serioasa cu care sa poti merge la un interviu. Chiar si la o intalnire romantica mergi in adidasi.
“Edgy”:
Nu-ti pasa de cum se uita oamenii la tine pe strada, daca iti vine sa-ti transformi halatul de casa intr-un pardesiu, punandu-i o curea de piele si o brosa…o faci in miezul zilei, pe Magheru.
Si cum nimeni nu se incadreaza perfect in nici una din categoriile de mai sus, fiind o combinatie de doua sau mai multe, fiecare putem sa ne gasim semnatura, acel look, greu de pus in cuvinte dar pe care toti care te cunosc il pot recunoste ca fiind al tau si care ti s-ar potrivi ca o manusa. Succes!
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta de utilizare posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browserul dvs. si efectueaza functii precum recunoasterea dvs. atunci cand va intoarceti pe site-ul nostru si ajuta echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si mai utile.
Puteti ajusta toate setarile cookie-ului prin navigarea din partea stanga.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesare ar trebui sa fie activate in orice moment astfel incat sa putem salva preferintele pentru setarile cookie-urilor.
Acest site utilizeaza Google Analytics pentru a colecta informatii anonime, cum ar fi numarul de vizitatori pe site si cele mai populare pagini.
Daca dezactivati acest modul cookie, nu va vom putea salva preferintele. Aceasta inseamna ca de fiecare data cand vizitati acest site va trebui sa activati sau sa dezactivati cookie-urile din nou.
Statistica
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inţeleaga modul in care vizitatorii interacţioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informaţiilor in mod anonim.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afisa anunţuri relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate si parţile terţe care se ocupa de publicitate.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!